My World//

Tuan Tanah



Owner | Love | Entry

Credits

Template by : Dinie Hanani
Image : We ❤ it
Best viewed on : Google Chrome

Sayang Awak Muhammad Farhan :D
Heyy . Assalammualaikum :) Ape khabar korang , lama tak update . Rinduu nya :) Aicehh. Okey now saya nak cerita tentang someone yang istimewa bagi saya. Saya sayang dia. Sayang sayang dan sayang :D Sayang dia kerana allah :D . Alhamdulillah setelah semuanya gamekan saya, saya bangkit jadi kuat. Act aku dengan paan dulu kawan je. dan tak sangka kami bersama :) Ya allah Alhamdulillah paan baik sgt :') syukur dapat dia , banyak ajar aku bimbing aku and banyak bagi semangat utk teruskan berjihad, thanks bie :D
* serius i tak pernah bermimpi dapat memiliki you , takdir allah kita bertemu :)
Saya tak pernah jumpa lelaki macam awak paan, serius tak pernah, awak lah kurniaan Allah yang terISTIMEWA bagi sya :)

* masa ni saya baru balek JPAM kawad kaki :) then dia datang amek dekat sekolah. whoaa thanks awak :)
* MITC :) Okey saya happy dengan awak paan ^^ thankyouu awak :) UKHUWAH FILLAH ABADAN ABADA :D

InsyaAllah kalau ada jodoh tak kemana, insyaAllah kita akan jadi yang halal nanti . Saya tunggu awak aww :D , hehe itu janji saya pd awak :D sayang awak :)


Old Things